Uppe med tuppen.

2011-03-13 @ 10:10:05
Synd bara att vi inte har någon tupp i denna 'stad'.. Haha, nejdå. Ska snart åka ut till stallet, ska försöka hinna rida båda  & ska dessutom på bio vid tre. Alltså får jag se vad jag hinner. Måste ju vara klar vid halv två i så fall. Men en runda hinner jag nog med Julia också. Stumpan ska ju också få ha lite kul!
.
Alexia sitter & kollar på tv här i köket & vet ni vad jag kom på? Jo, att barnprogrammen var bättre förr! Nu är dom typ bara till för att man ska lära sig massa saker, visst det är väl bra men att räkna lär man ju sig i skolan. Så var det på något program där man skulle lära sig kinesiska. (eller vad det språket nu heter..) Varför ska man lära sig det? Jag tycker det är konstigt att man ska lära sig ett nytt språk på högstadiet (Varför kunna tre olika språk...?)
Så varför då kunna fyra? haha, cp!
.
Fick dessutom ett sms nu om att Ellen följer med på bio, kanooooon! :D

trassel blir det vi ska se. Haha, ja, jag älskar tecknat. Så sjukt gulligt! Lilla syster ska också gå på den..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0