Vilja lära känna en person..?

2011-03-01 @ 19:28:55
Det kan jag göra ibland.
Om jag kollar på en film, läser en blogg eller ser någon kompis's kompis så kan jag vilja lära känna den. Så klart kan det vara vid andra tillfällen också, men oftast dom.
Det är lite skumt egentligen. Som nyss var jag inne på en blogg & läste & tänkte 'Henne vill jag träffa någon gång & lära känna, hon verkar så härlig & med min humor!'
Är ni också så eller är det bara jag?
Så kan det vara med saker också. Fast det är nog vanligt. eller, det känner nog alla att dom ibland vill göra något. haha, det är juuuu klart! Man vill väl alltid något? ;)
På tal om saker, jag är helt nerkärad i mitt nya pannband! 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0