Äcklig men nyttig frulle

2011-05-06 @ 07:26:51
Usch, har precis ätit jätte äckliga flingorna. Funderade ett tag på att ta frosties istället, men dom är så onyttiga. Haha
Igår blev det först (för er som är intresserade) Criminal minds & sedan som vanligt Big brother.
Jag har lite planer vad jag vill bli när jag är stor & en av drömmarna hade varit att bli polis. Men inte en sådan som kö runt & leter fulla ungdomar eller barn som cyklar utan cykelhjälm. Nej, usch. Jag vill bli en sådan riktigt polis som utreder mord.
Tänk vad häftig!
Mennog pratat om min yrkesdröm. Vem vet jag kanske är död vid den tiden eller jorden gått under. Så därför ska man leva i nuet. ;)
Men nu måste jag lägga på lite smink i mitt osminkade ansikte & sedan pallra mig bort till skolan!
Dagens outift blev väldigt "chill" eller vad man nu ska säga. Inte särskilt speciell. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0