design

2011-05-15 @ 04:07:25
Ny design, åh, jag älskar den! Mummaa, var aldrig riktigt nöjd med den andra. Kan inte sätta fingret på vad det var men någonting störd mig. Dessitom gillade jag inte kvalitén på den alls, men denna,åhh! Tycker dock det är synd att julia inte får vara med på headern, men får helt enkelt ta & göra en design med bara henne någon gång. Haha, annars kommer inte mitt samvete må så bra. Nu ska jag sova, klockan är ju faktiskt 03.53! Ska bara borsta tänderna, ta på mig sovtröja & tvätta bort sminket. Ohja, fan vad gutt!!! Eller..? Åh, önskar jag hade gjort det tidigare.. :/
Ikväll har jag även idag tatt det lugnt. Träffade Arvid en liten stund, skulle även kanske ha träffat Anton men det blev något konstigt på vägen, sedan så snackade jag med en annan kompis men var inte så pepp på det. Får snacka med honom en annan dag. ;)
Har istället fixat ny fräsch design & geekat msn. Där jag för övrigt inte har varit inloggad på länge. Dock stör jag mig på alla som tror att man ställer upp & visar sig i cam. Patetiskt. -.-
En design jag höll på med innan jag fixade min förra. Dock blev jag inte så nöjd. Haha, vad tycker ni om den jag fixade nu? Hiss/ diss? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0