Flyr

2011-05-02 @ 17:48:40
Ska käka lite nu, sedan "flyr" jag ut till stallet.
Där kan jag vara precis som jag är, ingen ber mig att ändra mig & accepterar mig för det. Vill inte träffa någon, vill inte snacka med någon, bara få vara jag.
Något jag aldrig skulle göra är att döma någon för rykten. Antar att det är det man har riktigt vänner till för. Dom tror alltid på det man säger & inte vad ryktena säger.
.
Jag vet att jag har folk på min sida som inte skulle lämna mig men ibland räcker inte det just nu.
Tro nu inte att jag inte älskar er, för det gör jag verkligen. Men för tillfället vill jag mer än så. Jag vill att folk ska lära känna mig innan jag antar att jag är något/någon som verkligen inte är jag.
Jag orkar inte med blickarna & kommentarerna. Visst, det är ingen stor grej egentligen men jag tycker det är jobbigt. Jag gjorde ett stort misstag men det finns ingenting jag kan göra åt det. Folk tar det på skämt, men jag gjorde bort mig så satans mycket, jag vet om det & jag skäms och tar det på största allvar. Jag vill inte visa mig, gömma mig. Alla vet, alla tror. Det handlar om mig & jag orkar inte det.
.
Förlåt, men jag orkar inte. Jag vill inte vara det man snackar om på bussen, det man skrattar år & jag vill verkligen inte vara igenkänd för det.
Låt mig försvinna & sedan vakna upp om någon vecka då det är glömt. Ska aldrig aldrig aldrig göra om det. Förlåt mig, förlåt mig så satans mycket. Är nog inte mig ni skrattar åt, men varje gång tror jag.
Jag är inte längre liten, inte längre något barn jag ska kunna ta ansvar för mina handlingar, men orkar inte. "Du får stå för det du gjort." Klart jag står för det jag gjort, men jag skulle så gärna få det ogjort.
.
Förlåt bloggen, förlåt mig för att ni får ta smällen att jag mår dåligt. Men behövde skriva av mig & visa att jag inte ville ha det så här.
-
Blir nog hemma imon. Mår inte så bra..
Kommentarer
Postat av: andreaa

känner igen den känslan, amelia. Men vet att du är stark, cheyen, så du kan klara't! Det är kanske inte till så mycket hjälp, men ring/sms:a om du känner att du vill! c:

btw, tänk på att om typ en 2 veckor kommer det vara bortglömt! (:

<3

2011-05-02 @ 18:19:23
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: felicia

haha, känner på mig att jag har något med detta att göra?? :)

2011-05-02 @ 19:03:43
Postat av: felicia

haha, känner på mig att jag har något med detta att göra?? ;)

2011-05-02 @ 19:03:49
Postat av: felicia

haha, känner på mig att jag har något med detta att göra?? ;)

2011-05-02 @ 19:03:52
Postat av: felicia

haha, känner på mig att jag har något med detta att göra?? ;)

2011-05-02 @ 19:03:52
Postat av: felicia

haha, känner på mig att jag har något med detta att göra?? ;)

2011-05-02 @ 19:03:52
Postat av: felicia

haha, känner på mig att jag har något med detta att göra ;D

2011-05-02 @ 19:05:00
Postat av: NellieB

sv.Hej sötis. Näe..vi har testat martingal å hon funkar inte på d. D e de som e lite dumt me henne. Hon kastar för att hon e känslig i mun...samtidit e hon så jävla stark. Helst på en blåsig utebana =D

Nej, men vet inte riktigt va ja ska göra. Min tränare säger att ja ska skita i det å jobba upp hennes huvve..så hon hoppar me bakbenen å att d inte blir så flacka ( stav?) hopp. Vi har bytt bett i omgångar. Nu går hon på pessoa magic, ett tredelat.

2011-05-02 @ 19:55:12
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Stackarn...va e det som har hänt. Gmn e d dina ord?

Alla gör fel å d e mänskligt.



Kram på dej å hoppas att d blir bättre. <3

2011-05-02 @ 19:58:43
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: tess

felicia, vf skickar du 2063 kommentarer ? De är inte hon som gjort bort sig av er 2 -.-



Du kan mitt nr , och kmr du inte imon så får du messa mig ! Kalmar hela dan .. Du vet vad jag sagt, puss påre

2011-05-02 @ 20:34:53
Postat av: therese.

Alltså just nu känner jag mig som en jävla svikare. Känns inte som jag har ställt upp för dig tillräckligt mycket idag som jag borde ha gjort.

Gumman jag är ledsen men du måste veta att jag alltid finns för dig. Alltid gumman!



Jag älskar dig.

2011-05-02 @ 21:03:06
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Ellen.

Det kanske inte är till någon stor tröst, men jag kände mig tvungen att säga något..

Amelia, du är så sjukt älskad utav så sjukt många. Det hade inte spelat någon roll vad du gör, för alla vi älskar dig lika mycket ändå. Du är en riktigt stark tjej, som kommer att klara det här.

& om du vill snacka så finns jag aldrig långt borta!

Om du inte kommer imorgon, kan jag förstå.. :( men du kan väl höra av dig iallafall?

Jag älskar dig & står vid din sida, glöm inte det.

<333333333333333333

2011-05-02 @ 21:32:37
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0