Fredag, godis dag

2011-05-14 @ 03:08:08
Vet inte riktigt vid vilken tid men någon gång i alla fall så knackade det på dörren & utanför stod Andrea & Alice. Först satt vi på mitt rum & snackade sedan fem minuter innan affären stängde cyklade vi i fullfart dit & köpte godis!
Så cyklade vi ner till havet, där satt vi sedan ett tag & snackade. Alice cyklade hem & andrea gick hem till sig för att käka. Sedan gick vi ut en sväng, joggade/gick. Sedan var jag väl hemma runt tio, satte mig här & just nu sitter jag & kollar på ponny akuten. Det är ju avslutat men jag hade missat ca 6 avsnitt..
Imon vet jag inte vad som står på schemat, men det märker vi! Ska väl ut till mina små tokar. ;)
Men nu ska jag fortsätta kolla, hörs imorgon! Eller senare idag..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0