god eftermiddag

2011-05-15 @ 17:30:13
Vaknade klockan 3, hehe. Men då går det väl när man lägger sig 6? Tänkte lägga mig där efter att jag publicerat inlägget men blev fast med att göra lite detaljer på designen & dessutom så är det nästan alltid någon hemma här på dagen & jag tycker det är skönt att vara "själv" hemma. Därför brukar jag njuta av att vara vaken när alla andra sover..
Hade rätt trevligt i min ensamhet ändå faktiskt! Snackade med lite folk som inte heller tydligen hade något bättre för sig. Just nu lyssnar jag på peppande musik som gör att jag är såhäääääär festsugen!(!!!!!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Wilma

HAha ja vi har gästlösenord skyddat den :)

Vart ska Julle? :( <3

2011-05-15 @ 18:46:22
URL: http://wilmaulfberg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0