God morgon, måndag igen

2011-05-09 @ 07:27:56
Egentligen skulle jag, Therese & Ellen vara på gång till skol dm just nu. Varför är vi inte det då? Egentligen ingen aning. Allt blev så dåligt organiserat. Jag glömde att anmäla mig individuellt, vi hade ingen "lagledare" & bara allmänt dålig organiserat. Dessutom så var det ingen från skolan som brydde sig ett skit. Så idag blir helt enkelt en vanlig skol dag! Lite tråkigt då jag verkligen längtade till detta men men. Det kommer säkert igen! :)
.
Även igår åkte Andrea med ut till stallet för att knäppa lite kort på mig & Julia. Kan säga att min lilla prinsessa inte alls var på det humöret, skulle ha stått på marken brevid henne men jag kunde verkligen inte få henne att stå stilla. Så efter x antal misslyckade försök att komma upp så fick det bli från ryggen.
Då hade vi redan kommit till stället vi skulle ta bilderna vilket låg ungefär en kvart från stallet & för att hinna orkade jag inte gå tillbaka för att hämta hjälmen. Hehe, men tog lite kort & hoppade sedan av. Annars använder jag alltid hjälm!
.
När vi var klara med henne så var klockan redan åtta & mamma började jobba vid kvart över nio vilket ledde till att hon var tvungen att hämta oss senast tjugo.i Så Potion fick gå en runda i ca 35 minuter, alltså var vi ändå lite försenade. Haha.
Men kände ändå att jag var tvungen att göra någonting med honom.
.
Vi var väl hemma runt nio & då tog jag en macka och en smoothie till som jag gjort alldeles själv utan recept och allt. Stolt! :D
Så satte jag mig och kollade på Big brother. Sedan hoppade jag in i min lilla favorit ruta-duschen! Där spenderar jag minst 20 minuter varje dag! Haha. ;)
Dagens outfit! Då jag inte är sminkad än så får ni inte se högra än så.. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0