grym träning, mesta dels

2011-05-17 @ 21:12:51
Träningen gick verkligen toppen! Han går bara bättre & bättre & lena frågade till och med vad jag gjort med honom, så fruktansvärt bra gick han. Blir verkligen så glad. Dock i skänkelvikningarna & lite i galoppen så gick det sämre. Visst, Lena sa att det gick så bra som det kan göra då Potion och jag tillsammans inte har tränat så mycket på skänkelvikningar, men jag blev lite sur för att det inte gick som jag ville då blev han stressad & ja, det blev en soppa. Måste verkligen träna på mitt humör!
.
Efteråt bytte jag om för att ta en tur i skogen med Andrea. Nu ska jag hoppa in i duschen, ciaoo!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0