höhöhahahehehihi

2011-05-12 @ 16:17:05
Dagen har varit sjukt underbart kul, alltså verkligen! Har varit på riktigt på humör nästan hela dagen, ändå undantaget var under idrotten. Men vad hade man räknat med när man har idrott klockan 8 en torsdagsmorgon?
Aja, tänkte även berätta att jag har världens finaste vänner som står vid min sida även vid mina dåliga tider. & det är tack vare dom jag är den jag är idag, tack. ♥
.
Just nu sitter jag & planerar tävlingar medans mamma klipper min spagetti. Ingen kommentar på det tack. Haha. ;)
Kanske borde ta tag i mitt liv & anmäla mig också. Till tävlingarna alltså. Puss & hej, leverpastej! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0