hoppträning 19 maj

2011-05-20 @ 09:45:22
Det gick överlag riktigt bra. Potion gjorde sitt bästa hela tiden det är min insats jag är så missnöjd över. Sista rundan satte jag perfekt! Galet underbar känsla, både jag & potion gjorde våra bästa & ja, shit alltså. Synd bara att mamma filmade den minst bra rundan så att säga.
Det är som Mats säger att egentligen kulle jag behöva komma ner till honom flera gånger i veckan för att verkligen veta när jag ska göra si & göra så. Han sa även att vi båda har kapacitet för att komma långt bara att jag måste lära mig rida honom på helt rätt sätt. Men det kommer. Vi har kommit väldigt långt i våran utveckling.
Ibland när jag tänker tillbaka på första halvåret jag hade honom så är det knappt samma ekipage längre. På den tiden var jag tvungen att använda väggarna för att få stopp på honom, nu lyssnar han mer eller mindre på sätet.
.
Jag är riktigt glad över att trots jag gör mina missar så försöker han & gör sitt bästa. :)
darling
Min flygande prins.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0