i'm in love. again.

2011-05-17 @ 22:54:12
Åh säger jag bara! Kollade inte alls på melodifestivalen, men då jag har läst på x antal bloggar att dom gillar/älskar denna låten & är "så himla kära" i denna finnen så var jag bara tillslut tvungen att klicka på play knappen.
Ja, denna finska och (observera att jag försöker sluta med "&" och börja med "och" istället) väldigt, väldigt fina pojke fick även mitt hjärta. Låten är så himlans.. ja, vad ska man säga?
För er som inte lyssnat tycker jag ska göra det.
Själv tog det en hel drös med hiss inlägg till honom innan jag orkade ta mig 3:05 minuter att lyssna men som ni förstår så ångrar jag mig inte det minsta! Därför tycker jag nu att ni som inte har lyssnat på denna otroliga finska kille som jag inte orkat ta reda på namnet till än ska göra det!
da da dam... LALALALALAAAAAAA
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0