It's lördag

2011-05-07 @ 10:12:07
Ja, min engelska är bäst! :)
Höhö. Igår åkte jag till stallet med Andrea runt 6 halv 7 (?) hon tog massa fina bilder på mig & Potion. Jag ska bara rensa ut (det blev över 500 stycken) & sedan ändra storleken på alla. Så ni är väl beredda på en bildbomb senare?
Hon ska även följa med & ta kort med Julia någon dag. Hon måste bara få sig en riktig dusch & så. Russ vinterpäls är inte att leka med. Fast det har hon ju mer eller mindre tappat nu men shit vad dammig hon är! HAHA & det går inte att borsta bort. Tro mig jag har försökt!
.
Sedan kom jag hem, var hemma ca 25 minuter sedan stack jag ut med Andrea på en jogging tur! Då var väl klockan runt halv 10 & det var riktigt mysigt men lite läskigt i skogen. (a)
Var väl ute runt en timma & våran kondis börjar verkligen bli bättre & träningen också för den delen. Nu ska vi bara försöka få in detta minst 5 gånger i veckan!
.
Idag står det på schemat att vi ska in till kalmar. Denna gången ska vi till någon hästaffär, antagligen Annas. Får se vad vi kommer hem med idag. Mamma håller ju trots allt i plånboken. ;)
Men vi hörs senare.
Dagens outfit:
Linne-H&M
Shorts- Diesel
Leggings-Gina tricot
Underkläder-?
Nu ska det bara på lite smink & smycken. Så ska jag även torka ruffset jag har till hår.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0