Ja tack!

2011-05-14 @ 14:03:10

Något jag verkligen behöver då min förra inte alls passar är en bikini, några jag har kollat på är dessa.
Så klart med matchande underdel!

Övriga kläder är väl någonting man alltid vill ha..?

Dessutom har mina solbrills fått en spricka.. Ingen man märker direkt men ja, inte särskilt snyggt..:/
Det jag har kollat på är någonting i denna modellen. (dom ska helt klart vara guldiga & inte silvriga!)
Skor.. Ja, vem älskar inte skor & kan man verkligen ha för mycket av det? Visst på vintern har man väl mer eller minre nästan bara ett par man använder hela tiden då det är ruskigt kallt & dom går sönder, smutsiga & allt. Men sommarskor? Omg, skulle kunna köpa hur många som helst!
Några godingar som jag gärna skulle kunna göra plats åt i min garderob!

Så lite övrigt småplock jag bara tycker var sååå sött!
handduk/badlakan med musse pigg motiv.
Picnic  filt, erkänn snygg! Sitta & grilla på. hehe.
Säng kläder, eller vad man nu säger, sååå gulligt!
I waaaaaant!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0