Lovely friday

2011-05-21 @ 00:11:12
Först så var det galet rolig prao med Therese. & som belöning att vi varit så duktiga denna vecka fick vi välja vad vi ville i hela affären för 300:-, valde ett par örhängen & en morsdag present. Slutade vid tre.
Vid halv fyra kom Matilda, vi var inne på datan, cyklade en sväng till affären för ett köp av tuggummin & hade det allmänt mysigt. Träffade Andrea en stund & hon knäppte massa bilder på mig & Matilda. Vid sju kom Sofia, vid åtta cyklade vi + Andrea, Alice, Erika & Frida till Ica för att köpa massa godis till imorgon.
Vi splittrades & vissa vad någon stans & några var hos mig & gjorde pizza för att sedan käka den. Hehe. Så gick vi ut & några gick hem osv..
Just nu ligger vi & kollar på Tv. Nu är det jag, Matilda, Sofia, Erika & Frida. Andrea & Alice sover hos Andrea. Ida möter vi imorgon runt tio i sex eller något. Bussen går ju vid sex. Gaaaaah, taggaa! Första gånger jag är på Liseberg & jag har velat det hur länge som helst bara att det aldrig blivit av.
Inatt får vi se när vi somnar! Är med ett galet bra tjej gäng & lär bli massa snack in på sena timmen!
Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0