"Ni är cp, men det är jag med så det är okej"

2011-05-06 @ 15:57:29
Galet rolig dag med Therese & Ellen. Serisöt, hade jag inte haft dom i min klass hade jag nog inte överlevt. (eller kanske haft bra betyg?!) Haha, nejdå. Men har verkligen skrattat hela dagen, har ju tränings värk i magen!
Fast sådana här dagar är inte ovanliga.. ;)
.
I alla fall resten av dagen blir rätt lugn I think. Ska ut & rida, sedan jogga med Andrea eller kanske tvärtom. Vet inte riktigt. Sedan i kväll har jag ingenaning. Inget speciellt hoppas jag, kanske typ se film med någon/några eller något..? :)
Det märker vi!

Satan vad snygg jag ääääär! (fråga inte äns vad jag gör med handen. Typiskt mig att göra något.-.-)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0