nobody know, they just belive. But I don't care cause I know the truth

2011-05-13 @ 07:42:21
Fredag & vet jag är allmänt glad! Vad som händer idag? -Ingen aning!
Men som jag berättat är jag ingen sådan som planerar när jag ska göra någonting med undantag från tävling, träning & ridning. Jag tar det istället som det kommer.
Just nu sitter jag i köket, äter en macka & försöker att inte få panik. Årets första instängda jeting, wihooo! eller..? Fy f'n vad äckligt, den flyger runt där vid fönstret & jag vägrar gå dit. Flyger den hit får jag panik! Haha.
.
Men vi hörs senare, ha en bra dag!

(mycket bättre kvalité irl..)
Bilder från igår, jag har tagit ut denna bilden på fotopapper, just nu hänger den på min vägg inramad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0