nu är allt som vanligt igen

2011-05-02 @ 07:11:53
Hade lite svårt att sova inatt, men nu är jag på banan igen!
Lördags: Åkte till stallet runt halv 4 red potion. Gick väl sådär. Hehe, eller nä, det gick inte alls särskillt bra. Efter 30 minuter ringde jag mamma så hon kom ut & hjälpte mig. Red sedan nere på ängen i ett försök att få honom att slappna av, vilket inte alls han ville. Men efter lite över en timme så fick jag honom att slappna av i både skitt & trav och för att inte förstöra det så avslutade jag där. Vi har alla våra dagar!
.
Sedan åkte jag hem, duschade, käkade & ja ni vet allt det. Så kom Ida, vi gick till ica & sedan mötte ebba för att gå till Becca.
Så gick vi till Samuel, Joel, Arvid, Alex & Anton. Efter några timmar drog vi vidare & verkligen firade valborg & våren. Hehe, så kom snuten & massa skit. Mer kommer jag inte gå in på det. (ingenting hände.)
.
Söndags: Mamma jobbade tydligen till klockan 9 på kvällen blev alltså inget stall idag. Låg typ hemma.
Nu taggar vi en vecka i skolan!!! eller..?
Osminkad & med ofixat hår sitter jag här en halvtimma innan jag ska dra, känns bra! Nä, nu måste jag ta tag i det lilla liv jag har. -Ciaaao!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0