Ny design, igen

2011-05-29 @ 09:14:09
Som ni ser så har jag en ny design igen. Har knåpat med den i flera dagar & hela natten. Om sanningen ska fram har jag inte sovit en ändå minut.
Snackat med folk på msn, fått nya nummer i min kontaktlista, knåpat på designen, bakat kladdkaka till morsdag varit ute, ja, det har varit en väldigt lång natt! Och jag är faktiskt inte ens trött. Hehe.
Anledningen till att jag bytte är många.
Visst, jag gillade den väldigt mycket. Men den var så "fnuttig," som andrea sa igår -Det känns inte som dig med rosa hjärtan.." eller något liknande. Jag kände lite så jag med. -Det var inte jag.
Visst, jag älskar färgen rosa & hjärtan är jätte gulligt oså men som sagt inte jag. :)
.
Vet ni vad jag fick idag? :D
Klart ni inte vet, dum jag är.. JAG HAR FÅTT ETT DYON TRÄNS! Hehe.
Det var så att jag skulle ha ny sadel till potion & dom jag vill ha ligger runt 10 000 (som julias gjorde när vi köpte hennes, så hon har ju lixom en "riktig") när vi sedan snackade med sadelprovaren vi ska ha tyckte hon vi var dumma som inte värmde om hennes så den passar potion. Då det var länge sedan vi testade Julias på han så tänkte vi "varför inte testa?" Det visade sig då att han hade musklat sig så pass mycket & växt till sig att hennes sadel passade väldigt bra!
Men sadel provaren ska i alla fall komma ut & kolla för att se om vi behöver värma om den.
Mamma av mig då ett förslag att om jag väljer att ha Julias sadel (hon har en annan hon kan ha i så fall som ligger bra) då jag först egentligen ville ha brun utrustning så skulle jag få massa ny annan utrustning.
.
Det blev ett enkelt val, jag tar Julias sadel & då får jag bland annat JW täcke, dyon träns, valfri martingal (har inte bestämt mig), JW benskydd & lite annat smått och gott på onsdag när hon kommer & egentligen skulle prova sadel. As niiiice!
Gaaah, underbart!

Detta är nu på väg hem till mig. Hehe.
Dock blev det vanligt "bling bling" pannband istället för swarovski, då min kompis swarovski pannband tappade sina swarovski. Kände då att det var bättre att köpa en billigare, lite tråkigt men men. Märker ju inte så stor skillnad. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0