obeskrivlig smärta i hjärtat varje gång jag tänker på att snart är du inte lägre min

2011-05-15 @ 16:55:08
Vet att håret är hemsk & mer än så. Men vi bestämde en havltimma innan vi skulle åka att ta med oss kameran & ta massa kort, därav det hemska platt/vågiga håret. usch. 
Haha, bilden! "sluta nu!"
-åhh, var inte så jobbig... Fasen vad båda ser tjocka ut! ;o
Usch, ser ni hur hon har kliat i svansen? Ska köpa ett medel nu, kommer inte riktigt ihåg vad det heter men har fått tips om det i alla fall! Lilla kickan.
Tror inte någon som inte haft häst förstår vilket band man får. Vilken kärlek man har. Inte som att ha en pojkvän, inte som att ha en kompis, utan mer som en del av sig själv. Tänk er att ha en bästa vän, som aldrig någonsin skulle svika dig, lämna din sida. Vänner dom kan råka säga din hemlighet, men det skulle aldrig någonsin din häst göra. antar att det är den största skillnaden. Jag ser inte någon av mina hästar som "bara ett djur" utan mycket mer än så. & nu efter flera år men massa minnen både bra & dåliga, vi har haft våra smås stunder med tårar ändå kan jag säga att med dig har jag varit lycklig. Jag kanske inte alltid har varit glad, men du har ändå stannat, du har låtit mig gråta mot din päls, du har låtit mig få vara jag. Så nu helt plötsligt ska du åka. Plötsligt måste jag säga hej då. Jag ska sälja min bästa vän, hur fan ska jag överleva?
Kärleken till henne är obeskrivlig, men jag vet att det är dax. Jag måste bara se till att komma ihåg hur man andas.
Kommentarer
Postat av: Therese.

amelia. texten är underbar. <3

2011-05-15 @ 21:34:40
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0