ont överallt

2011-05-24 @ 17:00:17
Ont i huvudet, eller ja, den halvan jag slog i. Benet gör satans ont mest hela tiden är helt blått & sjukt svullet. Jag får satans ont i käken/tinnigen varje gång jag biter ihop eller öppnar munnen stort.
Aja, jag lever ju i alla fall! Dessutom kom klänningen idag, fasen vad fort! Det gick endast 2 dagar, beställde den lixom i söndags eftermiddag/kväll.
Det blir inget stall idag då mamma sa tvär nej.. Blir att vara hemma & ta det lugnt men verkligen inte sova.
.
Igår red jag Potion & duschade Julia.Det gick jätte bra, verkligen! :DRed ut mest utan krav & bara hade kul. Han stannade någon gång & gjorde allt han kunde, när han sedan märkte att det inte funkade gick han direkt! Gullpojke börjar nog lämna sin trotsperiod!
Mitt humör just nu på bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0