På skrivning av papprerna

2011-05-30 @ 17:40:23
Idag kommer vi skriva på papper angående Julia, hehe, bara för att göra er nyfikna så kommer jag inte avslöja någonting förens det är påskrivet. Kan i alla fall säga att bättre kan det inte ha blivit. :')
.
Förövrigt så har dagen varit chill. Hade kom i kapp dag & hade man ingenting att komma ikapp i så kunde man fördjupa sig i något, eller göra som jag -ta det enklaste & gör ingenting. ;)
Tänkte sola lite sedan när jag kom hem men somnade istället. Måste verkligen börja gå & lägga mig i tid. Igår efter att jag sett big brother, duschat, borstat tänderna & gjort men allmänt redo för sängen kom jag på att garderoben behövdes städas. Tog ut alla kläder, vek ihop & la in dom igen.
Aja, fick i alla fall det gjort!
.
Igår åkte jag ut till stallet med Andrea (ja, hon ville följa med!) vi skrittade en runda efter som dom vaccinerades i fredags. Jag valde att rida i mjukis barbacka, det är sååå mysigt! Dessutom bråkade han ingenting, helt underbart var det!
Sedan tömde vi ut hela transporten, saker, spån, hö & allting. Så den blev helt tom. Hade ju massa saker där inne innan, men gick ner med skåpet & la in allting där i stället. Slängde in lite saker i tvättmaskinen & ja fick bara ett städryck. Dessutom var egentligen spånet i transporten rent men jag bara kände att jag ville få ut allting. Hehe.
Fint blev det i alla fall!

Jag verkligen älskar detta kortet!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0