Pigg, glad & BUSIG tjej

2011-05-18 @ 20:58:16
Veckan har verkligen gått sjukt fort. Det är redan onsdag & imon är det torsdag+ hoppträning. Torsdagar med hoppträning går alltid fort & sedan helt plötsligt är det fredag. Vilket även den dagen kommer gå gräsligt fort. (hehe, förlåt för mitt ordval men det var vad som först hoppade upp i hjärnan.)
Först är det ju praon Där är det så chill & roligt att tiden bara rinner iväg, sedan hoppträning.
Sen på fredag är det också prao, på eftermiddagen ska mamma gå med Potion en runda då jag får besök!
Fyra kompisar (ett tag höll vi på att bli sex, så vem vet hur många vi är i slutet..?) Dom sover då här, lär ju gå & lägga oss i en skaplig tid då vi ska upp runt halv 5-5 sedan på lördag. Vid 6 så går bussen & några timmar senare kommer vi vara på liseberg! Underbart sjukt kul! Jag ska åka allting & om det nu är så att jorden går under klockan sex på lördag kan jag säga till er alla att jag kan stolt säga att jag just nu är lycklig.
Så går den under-Dör jag lycklig!
.
Kommer bland annat gå med tre av mina absolut närmsta & längsta vänner här på öland. Alice, Andrea & Ida, tre tjejer jag mer eller mindre har känt sedan mitt första år här. Sedan även med fyra tjejer jag lärt känna under sjuan, Matilda, Erika, Sofia & Matilda. (Dom fyra som även kommer sova hos mig fredag-lördag & lördag-söndag.) Så ser vi ut att bli just nu. Sedan kommer vi träffa folk där, har bestämt med några oså. Galet nice kommer det bli i alla fall. :D
.
Även idag följde Andrea med till stallet, hon fick till och med rida! Dock vet jag inte om hon kommer våga göra det igen... Hehe, nejdå det hoppas vi på att hon vill! Julia blev satans glad när vi skulle trava att hon körde iväg i en full sken & ja, sa hej då till mig & potion helt enkelt! ;)
Men det slutade i alla fall bra & jag satt å typ gapflabba. Dock tyckte inte potion att det var alls kul stackarn fick riktig panik & ville inte bli lämnad ensam.
Puss!
Älskar bilden, så härlig! Sådan bild man blir sådär glad av.
Kommentarer
Postat av: andreaa

Snackade med alice igår, men vi kommer självklart över om det är så att ni vill! (: <3

2011-05-19 @ 07:07:19
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: andreaa

TOKAN!

2011-05-19 @ 07:16:49
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0