Prao dag 1

2011-05-16 @ 22:30:17
Haft en sinnersjukt kul dag med Therese! Rätt chill, vi räknade varor (alltså hur många det var av varje färg osv..), fick gå och köpa fika, fika på det i köpte, räkna fler varor, lunch, sätta prislappar, sotera kvitton & klappa kattungar! Kanske inga drömuppgifter men jag hade en underbar vän vid min sida & personalen va jätte trevlig! Vi hade sjukt kul & snackade om allting. Seden följde hon med mig hem & vi hade allmänt kul. :D sedan hängde andrea med till stallet där vi kvälls kvisten (HAHA) & jag red bara potion idag. I början var han jätte ofokuserad och ville inte alls. Sedan blev han sååååå fin! Efteråt stack jag & Andrea ut på en joggingtur där vi bland annat mötte folk som var jätte pinsamt att vi mötte då båda var allmänt fula.. -.- Aja,mysigt var det iaf. :D Uppdaterar från mobilen framför...BIG BROTHER! Såklart. Puss hej!
Kommentarer
Postat av: Ackelina

Hoppas du får en underbar dag :)

2011-05-17 @ 11:02:34
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0