prao vecka

2011-05-16 @ 08:51:12
Nu var det redan måndag igen. Fasen vad helgerna alltid ska gå fort..
Aja, denna veckan kommer jag ha sovmorgon varenda dag. Varför? Alla sjuor har prao denna vecka! Så klart ville jag ju inte vara ensam så Therese & jag är på samma ställe. Egentligen ville båda vara på en resturang eller hotell men nä vi hamnar istället i en affär med heminredning & även om det inte var vad vi tänkte från början så kommer vi troligen ändå ha det kanon kul!
Förstår om ni undrar om inte Ellen också ska praoa med oss, nämner ju nästan alltid alla tre om det har någonting med skolan att göra.
Det är så att Ellen ville praoa någonstans med hästar men då varken jag eller Therese har tänkt jobba med hästar när vi blir större så valde vi att testa på något annat.
.
Även om jag älskar att vara i stallet, rida & allt som hör till har jag inte tänkt gå något häst gymnasie. Dels för att jag vill ha en utbildning ifall jag skadar mig, tröttnar eller allt som kan hända. Tänk att skada sig vilket leder till att man inte kan jobba kvar i tex ett stall så har man ingen utbildning..
Det betyder ju inte det att jag tänkt eller kommer sluta, jag helt enkelt kommer hålla på med det på fritiden. Dessutom även om jag har en speciell utbildning så finns det även jobb med hästar. Som en av mina drömmar är att bli polis så varför inte ridande polis. ;)
Hoppas ni alla får en bra dag! För er som undrar vad det var i min så kallade kalori bomb igår så är det en glass pappa brukar göra. Vanilj glass, grädde, massa olika godisar bland annat bilar & hackad choklad, chokladsås/kola sås & en sådan "chokladpinne".. Tror det var allt..?
CIAO.
Hm, orkar inte vrida.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0