"så generad har jag aldrig sett dig vara"

2011-05-19 @ 15:47:21
Ja, bara en av alla dagens repliker mellan mig & Therese. Hehe, nu är ni nog nyfikna & vet ni? Jag ska berätta precis som det var. Haha, det kanske inte låter så illa men fasen vad dom glodde. I alla fall så här var det..
Jag & Therese är på väg till lunchen när jag helt plötsligt börjar sjunga på någon låt, detta gör jag nästan alltid, det kan vara en jätte dålig, bra, gammal, ny, barnslig, helt enkelt vad som helst.
Idag blev det Magnus ugglas låt Kung av forsterland. Ingen jag någonsin har gillat men det var den som dök upp i huvudet. Jag går och sjunger den onödigt högt (-.-) medans Therese skrattar & sedan börjar hon också sjunga med. På det gör jag även olagligt fula "danser" till och efter någon minut märker jag att det står en hel familj inne i en trädgård & verkligen råglor på oss, inget elakt menat mot dom. Jag hade nog också gjort det om jag sett två flickor gå som vi gjorde.
Jag tystnar tvärt & gör ännu en olagligt ful grej, jo jag skrattar samtidigt som jag försöker att inte göra det så) & det låter som jag typ ska sprängas. Antar att dom som känner mig inte är förvånade för er andra, detta är jag! :D
Egentligen var det kanske inte så pinsamt, men jag hade inget mer än mascara på mig idag så man såg nog helt enkelt bara det röda mycket mer. Hehe. Vet inte varför jag berättade detta, kanske får att ni ska få något roligt att läsa? Vad vet jag..
.
Som jag sagt 100 gånger så är det alltså träning idag, vilket ska bli jätte kul! Dock har jag fortfarande mina söndriga tretorn som jag dessutom har tröttnat så häääääär mycket på. Först ska vi byta in dom söndriga(om vi kan komma in till Annas någon dag, det blev ju ingen operation..) & sedan köpa ett par nya, vet verkligen inte vilka jag vill ha men har kollat lite på Tretorn Falsterbo.
.
Puss, vi höres senare!
Nu kommer tre superduper söta bilder på superduper söta Amelia. (Hoppas ni hör ironin)
Kommentarer
Postat av: alice

du är ju supersöt :) <3

2011-05-19 @ 20:57:44
Postat av: therese

är vi för underbara eller? xd. <333333333333333333

2011-05-19 @ 21:33:43
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0