sjuk

2011-05-26 @ 09:43:50
Hemma från skolan idag, kände mig inte hundra & istället för att gå dit & bli sjukare så stannar jag hemma idag.
Igår följde Andrea med till stallet. Hon fick rida barbacka & trillade av ex antal gånger. HAHAH. Fan det bästa på länge alltså. Dock var det inte lika kul när jag skulle få in Julia varje gång. Vi red i deras gamla hage. Tänkte att det var bättre än ängen om hon skulle trilla av, kan ju stänga så att dm inte kommer någonstans då.
För mig gick det bra, dock hade min lilla buse sina ideer. hehe. Men utan bocksprången & alla annat han höll på med gick det kanonens.
Julia gick så gulligt i form emellanåt, helt av sig själv. Andrea har ju bara ridit några få gånger så hon kräver ju egentligen ingenting av henne. :)
.
Annars får jag väl uppdatera bloggen massa idag i brist på annat.
Julia,du är vacker
gammal mobilbild sedan förra året. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0