skärp till dig amelia

2011-05-11 @ 15:46:41
Ett inlägg per dag? Det får inte bli en vana, jag menar, ni börjar ju faktiskt bli ganska många & antar att ni vill ha uppdatering? ;)
Igår drog jag först ut & stekte i solen med Andrea. Sedan bytte vi om (detta var runt sex) för att bege oss mot stallet. Då mamma var iväg med bilen på möte så gick vi dit, sjukt jobbigt. Det är ju faktiskt runt sex kilometer, det tog ca 735 minuter dit. Nr vi var framme drack vi lite & köpte varsin glass (det säljs faktiskt glass i stallet!) för att sedan rida. Jag red Potion barbacka medans Andrea gick med Julia. Vi var ute i 35-40 minuter. (klockan blev ju rätt mycket) red till ungefär kvart över nio, sjukt mysigt det var ju fortfarande ljust & varmt!
Sedan vid halv tio-tjugo över så började vi gå hemåt. Dessutom joggade/sprang vi rätt mycket. Kom hem runt 60 minuter. Var sjukt trött, hoppade direkt in i duschen och borsta tänderna för att sedan lägga sig & kolla dom sista minuterna på big brother. Somnade rätt fort efter det. Hade ju faktiskt gått mer än en mil under kvällen. Stolt.
.
Idag var det ju
bara att pallra sig upp ur sängen (som var mer än vanligt väldigt skön att ligga kvar i..) & dra sig bort mot skolan. -.- Just ni visar termometern 29°C & om familjen bara kunde komma hem så jag kan åka till mina små knasar hade det ju varit perfekt!
Ciaaoo, vi hörs när vi hörs & glöm aldrig
-Det blir alltid bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0