Skolavslutning

2011-05-26 @ 14:40:30
FAN VAD GUTT MED SOMMARLOV!
10 skoldagar kvar.
18 dagar kvar.
432 timmar kvar.
25920 minuter kvar.
1555200 sekunder kvar.
Den 14 juni slutar jag sjuan, för ett långt & underbart sommarlov. Den dagen har jag lite planer för, men inget jag kan avslöja än. Ska dessutom gå på några studenter! :)
Innan dess har jag också lite planerat. På lördag är det tävling då & då följer Therese med! Sedan lördag kväll kanske Matilda kommer & sover till söndag. Hon åker hem & jag åker till stallet, potion ska skrittas.
Vila på måndag-kanske kalmar.
Rida hela veckan, träning någon dag. Torsdag & fredag ska jag rida. Dessutom är det ölandshoppet störhäst dom dagarna så ska dit å kolla + fota.
Lördag-Söndag-Måndag tävlar jag. Ölandshoppet ponny.Tisdag skritt, onsdag vila.
Rida resten av vecka, eller flera vilodagar. Han behöver ta det lugnt då. Torsdag går jag bara halva dagen "vanlig dag" sedan ska jag & några andra sjuor hjälp till att servera niorna på deras avslutnings fika.
Den helgen blir det ingen tävling, men vem vet vad som händer?
Sedan är det bara en dag till skolavslutning! Tiden dit kommer gå äckligt fort, men inte är jag ledsen för det! ;)

Min klänning. ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: Varsågod hjärtat! <3

2011-05-26 @ 17:26:27
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: tess, handikappet ;)

lite avundsjuk på din klänning kanske..

men du passar skit bra i den tjejen ! :D

2011-05-26 @ 18:11:46

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0