sluta blogga

2011-05-28 @ 19:21:23
Funderar på att sluta blogga. Dock tycker jag det är väldigt kul att skriva & visa er bilder. Dessutom kommer det bli mer än väldigt roligt att läsa när jag blir äldre & tänkte tillbaka på alla dessa minnen.
Det jobbiga är bara att det egentligen är väldigt läskigt. X antal människor läser o vad man gör/tänker/vill/ what ever.
Folk som tycker/tänker  väldigt mycket, folk som gillar det jag skriver & hatar. Dessutom får jag ångest om jag inte gör någonting, "nu har jag ingenting att skriva på bloggen, dom kommer tro jag har värsta tråkiga livet..." osv..
Vissa saker vill man inte skriva här då man aldrig vet vilka som läser, folk dömmer & jag vet inte om jag klarar av det. Visst, just nu har jag inga sky höga läsarsiffror men statistiken höjs & höjs hela tiden.
.
Men jag ska fundera vidare på det. Kanske jag helt enkelt bara lägger upp bilder utan text? Fast kommer i så fall sakna att skriva, jag tycker verkligen det är satans roligt! Får helt enkelt se hur det blir. :)


Kommentarer
Postat av: charlotte

Du ska INTE sluta blogga Amelia, din blogg är as-grym!

men det är ju ditt val <3

2011-05-28 @ 19:56:00
Postat av: charlotte

Du ska INTE sluta blogga Amelia, din blogg är as-grym!

men det är ju ditt val <3

2011-05-28 @ 19:56:21

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0