Tisdag

2011-05-03 @ 07:07:10
Just nu står termometern på 1°C & jag tror jag ska dö. Fryser som satan redan här inne ju. Aja, det är bara att klä på sig & pallra sig iväg till skolan.
.
Inlägget jag skrev igår, ni vet inte hur många gånger jag tänkt gå in & radera det då jag själv tycker att det känns överdrivet. Ena sekunden så ba "nej, men det är ju så jag känner" & andra sekunden "Men amelia, radera nu!!!" Även om jag inte skulle tycka att det är så hemskt under dagen, så var det ändå så jag kände när jag skrev det.
Och jag tycker inte jag borde skämmas över det, eller? :) (TITTA EN GLAD GUBBE?!)
.
Idag ska jag göra det jag är bäst på, put on the BIG smile & laugh! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0