Tjongalong

2011-05-23 @ 17:42:40
Tjingaling alla! Nej då, ta det lugnt jag är inte seriös.
Idag dör jag fan när som men det gör jag ju varje dag så det är väl lugnt..? Är så galet trött & skulle nig egentligen behöva vara hemma & sova hela veckan trots att det var prao hela förra veckan. Kanske ska börja ta och lägga mig tidigare. Aja, bara att ta sina sista krafter och fortsätta med sitt lilla liv!
.
Efter skolan gick jag med mamma, pappa & Bella bort till sjöstugan (en resturang dom ska ha i sommar.) Var ju lite nyfiken på denna lilla stuga som mamma pratar om hela tiden & lägger hela sitt hjärta på. Om sanningen ska fram blev jag lite kär i den gamla trästugan. Där kommer jag spendera många dagar denna sommar. Sommarjobb ni vet!
.
Efter maten blir det en runda till dom fyrbenta varelserna i stallet.
Buhuhuhuu, blir ju snart själv där uppe. Tove ska sluta & Ida har sålt Fanta..
Endast 13 skoldagar kvar, fy satan vad gutt!
På tal om sommarlov, om tre dagar kommer min skolavslutnings klänning jag beställde igår! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0