träning, träning & träning

2011-05-08 @ 14:44:17
Kom precis in från att varit ute i en & halv timma med Andrea. Vi har varit i våran underbart mysiga skog & tränat. Haha. Det är rätt kul när man kan umgås & vara duktig samtidigt. Målet är helt klart plattare mage & smalare lår nu till sommaren. Ska jag vara helt ärlig skulle ja aldrig vilja visa mig i bikini som det ser ut just nu.. :/
Men det ska vi ordna! Vi ska nog även ut en runda i kväll efter att jag har varit i stallet.
.
Nu vill jag inte ha några missförstånd att jag bantar oså. För det gör jag verkligen inte. Jag tänker mer på vad jag stoppar i mig & tränar mera. Men jag äter förstås fortfarande! Beach 2011 lixom?! ;)
Hästar är helt klart världens underbaraste djur, ibland kan jag undra vad jag hade gjort på min fritid om jag inte börjat rida.. Hm.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0