tror mitt huvud sprängs

2011-05-17 @ 16:32:43
Skulle lätt kunna somna bums om jag la mig ner dels för att jag hade en mardröm inatt vilket ledde till dålig sömn & dels för att jag har så fruktansvärt ont i huvudet!
Jaja, blir det inte värre ska jag i alla fall träna ikväll. Dressyrträning då som vanligt tisdagar, eller alltså, varannan tisdag.
Dagen har varit lugn, prao även idag. Vi fick bland annat vika kartonger, slå in paket, kela med 2,5 veckor gamla kattungar, fika & sätta på prislappar. Orkar inte skiva så mycket mer på grund av äckel huvudvärk.
Puss.
Klicka på bilderna för större, om någon skulle vilja..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0