varför är amelia besviken?

2011-05-28 @ 04:29:28
Jo, det är så att våran veterinär inte har svarat på sin mobil när vi försökt ringa henne under cirka två veckors tid. När mamma sedan ringer runt lite visar det sig att hon är på lång semester, trevligt för henne och mindre kul för oss.
Snackade med ägaren till stallet och fick ett nummer till veterinären dom använder. (Ni undrar säkert varför vi så gärna behövde få tag på veterinär? Jo, det var dags för vaccinering.)
Den ända tiden hon hade var idag (fredag) vilket ledde till att jag var tvungen att stryka mig från tävlingen. Så som jag sett fram imot den. Var satans länge sedan & visst fick jag en liten tår i ögat när jag fick höra detta.
Förstår även att ni undrar varför vi inte gör det nästa vecka..
Jo, hade vi då istället tagit en tid nästa vecka hade jag blivit tvungen att stryka mig från ölands hoppet. Hade vi tagit veckan efter det hade vi blivit tvungna att göra det dubbelt, alltså i 14 dagar. Detta hade kanske lett till att jag inte kunnat tävla i tingsryd, börjes cup.
Kände att denna imon var minst viktigt av alla dom.. Så det fick bli så!
SATANS DJÄVLA VETERINÄR SOM KUNNAT SÄGA NÅGONTING!!!!!
Dessutom är det lite andra små saker som gör mig besviken. Mer om kvällen +varför jag är vaken nu imorgon. Puss.
Kommentarer
Postat av: julie

sv: Tack! Inspiration får jag från : www.weheartit.com :)

2011-05-28 @ 10:53:34
URL: http://whisker.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0