åhhh, mamma <3

2011-11-17 @ 23:18:03
Snart är ett Glen Gordon set på väg till mig, kan ni gissa vilken färg? :D - Jo... Fuchsia/Cerise
kärlek!!! Har en så himlans massa "diskreta" färger så varför inte? Lovely, nu är det bara att vänta på att det ska komma! ÅHH, kan det inte bara dunsa ner i brevlådan direkt?
Nästa tävlings set blir det john whitaker.. men vilken modell vill jag ha..? Hmm! kan dom inte göra min stora kärlek som en sverigeflagga, exakt lika dan fast sverige ist.. Det hade varit jätte coolt, eller vad tycker ni?
Mitt John Whitaker union jack, åhh!! Förövrigt älskar jag hela den outfiten, inte för mycket med ändå galet snygg. Hade nog blivit för mycket med luva till, istället en fet dunder söt pannlugg & 'svarowski' pannband..
Min snygging snart är vi tillbaka där vi hör hemma-tävlingsbanan. 2012 ♥
älskade Glen Gordon pannband, varför råkade han slita sönder just dig..? BUHUHU, typ.. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0