Barnmys ♥

2011-11-06 @ 16:38:16
Som sagt skulle jag vara Pippi idag och det gick galant! Det kom fram en söt liten gubbe och frågade om han fick ta kort på oss till sitt barnbarn när jag skrittade mot barnens hus.. Gulligt!
Barnen blev som vanligt jätte glada och frågade en massa, ville leka, fick rida, osv.. Lyckliga barn i mitt ♥!
Hihi, vi gör alltid så att jag kommer ridandes, hoppar av, busar lite & sedan får alla barnen rida varsin gång tillsammans med "pippi". Dock såklart födelsedagsbarnet två gånger! ;)
Nästa gång är på lördag i Kalmar. :D
Dock gick vi omkull när vi skulle galoppera iväg "hem", så det vart ju lite.. fel lixom.. Men det gick bra med oss båda vilket är huvudsaken!!
Men nu ska jag städa upp lite frå golvet! Ska ut till potion lite senare (då jag inte har skjus tidigare) ska även ta hem lite saker och lägga ut på annons, need money!
.
Haha, min överdrivet söta 4-åriga syster!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0