beroende, har jag börjat kan jag aldrig sluta.

2011-11-10 @ 19:16:19
fmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfml... Nu har jag börjat känna suget igen. & när jag väl börjat kan jag aldrig sluta... BUHU!
JÄVLA TWILIGHT BEROENDE!  ;(
Haha, okej, oseriöst inlägg.. men kollade precis på trailern, snälla.. BLI 16:ONDE NU!
twilight <3Bilden under lägger jag endast upp för att ni åtminstonde ser en bild av min "twilightvägg", haha, var helt galen! Låg vaken om nätterna, längtade hem i skolan för att kunna kolla/lyssna/osv.. alltså, helt galet!!
Kommentarer
Postat av: Biotanten

Breaking Dawn får lägre åldersgräns

Kammarrätten sänkte åldergränsen till Breaking Dawn, del 1 till många fans stora glädje. Filmen är nu tillåten från 11 år.

2011-11-15 @ 13:10:13
URL: http://folkanbiobloggo.nu
Postat av: biotanten igen

fel länkadress... sorry :-(

2011-11-15 @ 13:11:30
URL: http://folkanbio.bloggo.nu

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0