brb sova

2011-11-30 @ 22:58:44
Ska lägga mig tidigt denna kväll känner jag, behöver det! Så kryper ner under ett varmt täcke, tänder några ljus, myser med katten och sätter på en bra film. Låter som en kanon idé!
Måste bara fixa lite jobbiga saker först, bland annat ta en snabb dusch & borsta tänderna. Hatar att stå i duschen trött, haha, somnar ju typ?! Gud vilka problem jag har, det är ju galet. ;)
Puss'

Ja men helt ok bild, verkligen! Så ni slipper fråga vad min bror gjort-vattkoppor stackaren :(
Kommentarer
Postat av: Ellinore

Sv: ja, faktiskt :D Eftersom han är så framtung är det upp med huvudet som gäller. Och jag måste tänka på att inte heller falla fram så han blir ännu mer framtung. Och sen benen om såklart så han faktist hoppar!:D Herregud vilken torrboll du verkar vara, ta inte allt så seriöst! :D

2011-12-01 @ 18:02:41
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: therese.

Att ha benen om och ponnysparkar är inte riktigt samma sak.. haha.

2011-12-02 @ 23:37:30
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0