Dagens samhälle, provocerande?

2011-11-18 @ 17:11:41
"Hade inte ja haft min familj & hästar hade jag aldrig varit den jag är idag. Kanske hade jag varit en av dom som super skallen av mig varje helg, knarkar allt jag ser & hånglar med alla som har *u*"
.
En bit av mitt inlägg jag höll på att skriva, men mobilen pep & nu ska jag inte längre sitta inne och ruttna bort utan åker ut till min fyrbenta prins, ciiiao! :)
image description
Amelia MOTDROGER Degerman.
Låt mig aldrig bli som dom som slänger pengar i sjön på sprit och cigg. Låt mig aldrig bli som dom flesta i denna stad, låt mig alltid få gå min egna väg och vara stark. Låt mig alltid få säga min åsikt om saker och ting och låt mig alltid få lägga min tid på det jag vill. Föralltid ska jag följa mitt hjärtas vilja.
Kommentarer
Postat av: Alice!!!

åh vilken fin bild!!!

2011-11-19 @ 08:11:39
Postat av: Johanna

Skulle du inte kunna skriva klart det ? :)

2011-11-26 @ 11:22:13

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0