"Har vi glömt bort meningen med advent?"

2011-11-27 @ 12:44:25
Uppe med tuppen (halv nio) för att tillbringa en timma i kyrkan, vettigt! Haha, nä men gör det ju inte frivilligt även om jag inte har någonting emot det, det är mysigt speciellt när barnen är med och sjunger på familjegudstjänsterna!
I alla fall, idag blåser det satan och ska tydligen bli riktig storm. Så får rida i ridhuset idag också.. Jag kan tycka det är tråkigt att rida där flera dagar i rad.
Men det är helt klart bättre än inget!
.
Ska även försöka hitta någon som jag kan rida bonny med, men det är inte det enklaste. Amie ringde precis att jag skulle göra det, hitta någon att rida med alltså, annars skulle jag skita i det. Får helt enkelt se hur det slutar!
För isåfall blir det ju så att jag får rida två gånger idag = dubbelt så kul. ;)
.
Just nu har jag faktiskt ingenting mer att säga.. Blir ingen cykel tur för mig idag, blåser alldeles för mycket! Puss

Sweetie ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0