Höstlovet blev mitt & Alice

2011-11-07 @ 23:11:33
Varenda timma mellan måndag och fredag spenderades tillsammans med Alice, underbart!
Måndag-Tisdag övernattning. Tisdag-Ullared med Alice & fritidsgårdarna. Tisdag-onsdag övernattning. Onsdag-fredag växjö.
Tågmys.

Bilderna ovanför är tagna på tåget. Vi var förberedda med mobilladdare till dom nyaste mobilerna i stan (!!!), varm choklad i varsin kopp, mystofflor på fötterna, egensydd kudde med toffsar (<33333) & mjukisbyxor. Folk får säga vad dom vill om det men att sitta på ett tåg & buss med jeans? Nejtack! Bilderna bjuder jag så klart på, allt från bilder på min dunder snygga brud Alice till en väldigt seriös tjej när hon smsar. Sedan är det även några söta bilder jag råkade fastna & på vårat bord med alla viktiga saker!

Resten av bilderna är när vi kommit fram i växjö! Första bilden är på mig & min kusin. (huvudsaken med att åka till växjö var för att hälsa på mormor, ella, mia & magnus) Ni behöver verkligen inte se någon likhet då vi inte är kusiner på riktigt. Lång historia med en mamma som bodde på barnhem osådär.. Men även om vi inte delar efternamn, har samma kött och blod skulle jag inte kunna tänka mig någon bättre mormor, moster eller kusin. För mig är dom en självklarhet i min familj.
Resten av bilderna är på mig och Alice. & ja, vi är snyggast. :D Se hur roligt man kan ha bara av att sätta upp håret i någon löjlig frisyr, vet inte hur länge vi skrattade åt flätorna som stod rakt upp.. HAHA!
Älskar dig min vän.
.
Sedan när jag kommit hem från växjö på fredagen sov Hugo hos mig. Lördag spenderades tillsammans med Arvid & senare Andrea och Alice, även en runda hos min saknade älskling ute i stallet. Söndag vara Pippi på barnkalas & sedan stallet tillsammans med Hugo, Edvin & Pontus.. Fy fan vilka idioter! :D Haha.
Åh, vilket bra höstlov!!

Lycka.
Kommentarer
Postat av: Mia

Kom snart tillbaka, det var så mysigt att ha er här. Love you! Puss och kram

2011-11-08 @ 18:19:56
Postat av: Alice

omg fett snygga!!!

du är bäst cheyen!

JAG<3DU<3(skriiiiiet)!!

2011-11-11 @ 16:45:39

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0