inspiration

2011-11-21 @ 16:34:37
Fick så himla mycket inspiration när jag läste inlägg för ett år sedan på bloggen. Hur mycket bilder jag tog på allting och vilka minnen jag har, underbart!! i alla fall så saknar jag verkligen att leka i photoshop, ha med mig kameran överallt, skriva vad jag gör, tycker & en himlans massa mer.
Så när jag i julklapp får ny data (!!!) så ska jag fixa ps så fort som möjligt.
Jag tror att om jag bara får tillbaka det så kan jag pyssla med bilderna jag tar, vilket gör det hela mycket roligare. Har man fina bilder vill man visa upp dem och vill man visa dem så passar blogg perfekt, right? :D
.
Tävlade igår, 3 klasser.
LD, Collin- Amie ville att jag bara skulle hoppa upp och hoppa då det inte gick så bra för den andra ryttaren. Fick verkligen fram honom och blev nolla, det var en goo känsla! :D
LC, Bonny- Hon var väldigt framåt på framriningen/fram hoppningen men energin dog väldigt mycket inne på banan sedan. Men kom runt & vart nolla! Svängde väldigt mycket och satsade i omhoppningen, men hon orkade verkligen inte så galoppen höll sig inte i alla svängar. Men aja, vart iaf nolla!
LC+5, Bonny (bytte klass, blev denna ist för ld :D)- Vi tog mindre fram ridning och hopp för att spara på energin-vilket var en bra idé! Hon var mycket mer fram och vi kunde både galoppera och svänga i omhoppningen! Blev dubbelnolla även här!!! :D När tio hade hoppat och jag låg på plats 5 av 28 starter bestämde vi oss att åka hem, klockan var 4 och vi hade varit där sedan åtta. Väldigt trötta och kom fram till att jag skulle bli nerpetad och inte placerad.
När vi var nästan hemma ringde telefonen och sa att jag placerat mig! Dunder kul att höra, grymt avslut på tävlingsåret.
.
Bonny och jag har verkligen utvecklats mycket tillsammans under detta halvåret.  Får se hur det blir med oss två nästa år när jag även sätter igång att tävla med Potion igen.. Men det märker vi, jag skulle jätte gärna vilja tävla henne nästa år också, tycker verkligen om den ponnyn alltså!
.
Efteråt blev det Bio tillsammans med Kässlin! Breaking dawn, igen.. Edward är min stora kärlek oså är ju Jacob jäävligt snygg, klaga inte på ditt liv Bella! ;)
Haha, nä men ska ut mot stallet nu, puss! ♥
ovisad bild som Linnéa tagit, åhh, skolavslutningen ♥
Kommentarer
Postat av: therese.

Ååååh, vilka söta tjejer det var där då med helaaa långa underbara sommaren framför sig! <3

2011-11-21 @ 17:24:35
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0