JAG FICK ÅKA EPA TILL STALLET, NANANANA :D

2011-11-07 @ 22:48:49
Lycklig tjej! ;)
.
Första riktiga skoldagen på två veckor, var rätt skönt att komma tillbaka till det "riktiga". Kroppen blir ju så inställd på skola, skola, skola. Inte för att jag hade tackat nej till en veckas lov till, eller två kanske.. Haha!
Fick åtminstonde träffa mina helt awesume kompisar i skolan, det blir ju faktiskt så att man inte hinner ses så ofta som man önskar på fritiden och då har man ju gratis tid i skolan. Haha! :)
.
Efter skolan fick jag åka med Edvin i hans epa! :D Min absolut stora kärlek!! Ehhm, epan alltså! ;)
Förövrigt gick ridpasset jätte bra, jobbar mycket med bommar/små hinder för att han ska bli mer uppmärksam och inte "slöa" över små hinder vilket han gärna gör då han tycker det är onödigt.. Men alltid ska det finnas någonting att jobba med, det är väl kanske en av anledningar till att vi ryttare tycker om våran sport så mycket. Att det aldrig tar slut lixom, man kan aldrig bli bäst eller perfekt.
.
Imorgon blir det skola igen och efteråt träning. Ska för första gången träna för Malin tillsammans med min häst, ska bli roligt! Kan ni hålla en hemlighet..? Eller alltså, jag vill egentligen inte erkänna det för er men framför allt inte för mig själv. Jag har blivit höjdrädd.. Krasch, mitt självförtroende har sjunkit. Efter vårat djupdyk & sedan en lång hoppvila efter det så har jag helt ärligt blivit lite höjdrädd på Potion. Förhoppningsvis kommer detta att försvinna efter bara några träningar. Men så är det.. Fan.
-
Nu ska jag hoppa in i duschen, eller kanske ta ett bad? Det märker vi. Puss!
Långt inlägg för första gången på 100 år eller?!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0