random shit about me (20)-tidinställt

2011-11-27 @ 11:42:00
1. Jag vill verkligen satsa på skolan men ofta hittar jag ingen ork till det och då blir det istället som det blir..
2. Jag vill aldrig falla tillbaka till den jag var ett tag. 20 kilo smink och trodde jag var någonting jag inte var? Patetiskt.
3. Jag litar alldeles för enkelt på folk.
4. Jag tar i 90 % av fallen inte åt mig av det folk säger om mig till andra/till mig.
5. Jag har alltid velat bli polis men kommit fram till att det inte kommer bli så.. Fml
6. Som fortsättning på nummer fem, istället ska jag jobba med barn och ungdomar som "hamnat snett i livet"/ har det jobbigt. Hur och vart vet jag inte men med den inriktningen!!
7. Jag älskar min familjmen suger på att visa/berätta det. Tänker nu inte dra upp hela visan med att dom är bäst i världen, finns ingen bättre osvosvosov.. För det skriver dem flesta på sina bloggar, but just so you know.. Jag tycker min är ;) Är stolt över mina föräldrar och hur dom beter sig mot mina vänner (oftast)! & jag är väldigt glad över att jag föddes i familjen Degerman/Persson! (ogifta päron)
8. Ofta när jag gör någonting fel dyker lappen som ridklubben Udden har i sitt fik up i min hjärna. På den står det "Att misslyckas är inget annat än att lyckas med en miss" eller dylikt.
9. Jag har sveriges sämsta humor och älskar att få folk att skratta. Dock får jag ofta höra att jag är omogen, vilket jag är i sådana situationer :D
10. Jag är sinnessjukt klantig/osmidig och skadar ofta folk i min omgivning.. Förlåt!
11. Jag har börjat tycka om att gå på gudstjänster, galet mysigt i kyrkan!!
12. Älskar att köpa häsrprylar till mig och pollen! Mycket roligare än vanliga kläder, smink, osv..
13. När jag skiver detta borde jag ha duschat och lagt mig i sängen!
14. Jag hatar all "gilla skriver jag blablabla i den logg" på facebook. Inte vill jag ha någon betygssättning på mitt utseénde och även om jag hade velat det så hade det inte varit äkta. Ni som lägger ut, sluta det är bara störande.. Ni som gillar, sluta, det blir sådant jävla spam på hela sidan.. -.- Gillar bara det som inte kan bli störande för andra!
15. Jag älskar Hugo.
16. Jag säger som jag tycker och gör (oftast) inte saker jag vet att jag kommer ångra sedan. Tänker ett steg längre, kommer jag fortfarande tycka det var en bra idé imorgon, om en vecka, månad?
17. Jag hatar när folk ska göra samma saker som jag, säga samma saker som jag, osvosvosov.. Okej att det kan hända en, två, tre gånger. Men det finns fan en gräns!!
18. Ibland vill jag bara skrika åt folk som står mig nära men låter bli då jag vet att jag ångrar mig efteråt.
19. Jag älskar att somna med en tröja som luktar som en pojk jag älskar. Då sover jag gott!
20. min mammsi lagar galet god mat! :D (vilket inte är konstigt då hon har resturan tillsammans med pappi)
Hade ingenting att skriva på sista..
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0