"Rosor är röda, facebook är blå. inga gemensamma vänner. Vem fan är du då? "

2011-11-30 @ 21:55:15
Rubriken vart som den vart då det blev kvällens garv, ingen kommentar på det. HAHA.
.
Dagen har överlag varit bra och gått väldigt snabbt, men det kan ha varit för att jag somnade när jag kom hem från skolan... Trött tjej :( Mamma väckte mig en halvtimma innan jag skulle till Tjejgruppen, hon lät mig sova för att jag tydligen behövde det. Vilket inte blev något stall.
Kvällen spenderades alltså med ett gäng bra brudar och en helt underbar *kommer inte ihåg vad det heter när man jobbar med sådant* Sedan var jag även med Alice en mini stund på kron.
.
Imorgon tar jag troligen skolbussen ut till potion, beroende om hur det blir med katten oså.. :)
Det märker vi!! Inte så mycket mer att säga just nu, sitter och kelar med min prinz. Dock ville han inte ställa upp på bild^^
BIG KISS/ U GIRL
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0