snackar med fin vän ♥

2011-11-27 @ 03:17:41
Med tanken på att jag borde sova.. Påsarna under mina ögon är inte att skryta om, uschuschusch!!!
Lördag: Vaknade med världens finaste brevid, dock känner jag mig alltid jätte äcklig på morgonen.. Men det kanske dem flesta gör? I alla fall bestämde jag mig sedan att cykla ut till stallet vilket jag gjorde. Prövade nya outfiten och han blev dunder söt i den! Red i ridhuset för att det blåste så himlans mycket och han hade bara gått och spänt sig om jag ridit ut. Men det gjorde han verkligen inte i ridhuset.
Så himlans fin han var! Satt och njöt hela ridpasset!! Några timmar senare cyklade jag tillbaka hem.
död häst? haha! Kassabilder men jag gjorde vad jag kunde.
Som ni vet fick jag sedan stressa och sedan cykla bort till sjöstugan för att hjälpa mammsi på julborden eftersom pappa inte kan jobba i helgen.
Har tjänat 800 kr på två dagar, hur nice? :D Vad ska jag nu göra med pengarna? Har dessutom pengar som jag fick från schabraket jag sålde (som egentligen mamma borde få eftersom hon köpte det till mig, hehe) och så har jag ju pengar från bland annat efter att ha varit pippi..
I alla fall, kanske ska köpa något schabrak utan att be mammsi betala? eller ett par hörlurar jag velat ha jätte länge.. Eller ska man försöka spara från nu till GHS?
Jag kan verkligen inte spara, hatar att ha pengar liggande. Att veta att man har pengar med inte gör någonting med dem.. Det är galet vilka problem jag har! ;)
.
Fixade lite med sadeln också. Har en prestige (...?). Jag bytte vad-det-nu-heter. Ni ser på bilderna. Jag tycker jag behöver ett större stöd och eftersom det är karborrar där så kan man byta, fick med två olika storlekar när vi köpte sadeln (ny) Nu får ni ta huvudet på sne. ;)
Första bilden är "stödet" mindre och större på andra. Blev riktigt nöjd och tycker det kändes jätte bra när jag sedan red. :D
Passar även på att visa när jag ryckte med ryckkniv och tunnade ut den med en kniv-borste typ? Haha. Behövde också göra den jämnare i tjocklek.
Blev riktigt nöjd med resultatet! Före och efterbild
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0