stressad stressad stressad....

2011-11-26 @ 16:59:14
Har en himlnas massa att göra ikväll och kom precis hem från stallet. Ska hinna duscha och cykla & SKA VARA DÄR VID FEM?! Alltså... det är en kvart! Kommer aldrig hinna, ändå satte jag mig här.. why? ;o
Aja, det ska inte få bli dålig uppdatering.. Det har jag lovat mig själv, för jag tycker det här är så roligt!
Ska berätta om ridpasset senare, imorgon ska jag på gudstjänst vid typ 9-10 (?) tillsammans med Therese. Det tillhör konfirmationen. :)
Sedan cykla ut till stallet, nu jävlar ska jag bli i toppform! Cyklade även idag. Men vet ni? Vi höres senare, puss!
Johanna, visst kan jag skriva klart det! men glömde att spara så får skriva om det helt. Men det kommer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0