The mind asks the questions, the heart has the answers

2011-11-06 @ 11:26:44
Ligger här i mitt nya rum, i nya lägenheten. Hur känns det? Äsch, Det är bara att vara possetiv!
När jag fått iordning allting kan jag slänga upp bilder eller kanske en video...?  ;)
Haha, & påtal om bilder kom jag på att jag inte har några bilder alls från förra rummet..
.
Idag är det bara att slänga på pippi kläderna för jag ska återigen vara Pippi på barnkalas. Detta är tredje gången och fy satan vad det är kul! Barnes lyckliga ögon och se hur dom verkligen tror att jag är riktiga Pippi. Det är underbart kul! :D
Har med mig Collin så det är faktiskt rätt äkta! Amie är förståss också med.. Dock vet jag inte alls hur detta började men tidigare var Amie Pippi men så fick hon problem med ryggen (?) sedan har det fortsätt så här. Hihi, dunder kul!
.
Efteråt ska jag åka till min bebis, ska se om jag kan få med mig mammsi, för då kan hon ta lite kort! Jag behöver nya för sedan ska jag beställa hem och sätta upp på väggen som ska målas svart. Underbart!
.
Bjussar på en jätte söt bild!!
'
Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Alla schabrak är i full. :) /Madde

2011-11-06 @ 15:08:05
URL: http://whoeversheis.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0