Träning 22/11

2011-11-22 @ 21:32:14
Hoppträning fast me markarbete inriktat, inga höjder och få hinder. Ha koll, hänga med och träna sits.
Vilket är mer än behövligt med mitt flygande överliv.. Får PSYKBRYT på att jag inte kan vänta på honom utan ska "slänga mig fram." Vet ju om problemet så varför gör jag om och om det hela tiden? Aja, jobba på!!
.
Ingen ryttare är perfekt och kommer aldrig bli heller. Även den bästa har alltid någonting att jobba på.
Right?
.
Men Potion skötte sig galant. Fick en himlans fina ord om han språngkurvor/teknik och det är alltid underbart att höra! Nu har jag fått höra från flera stycken att han är som en katt/puma över hindrena vilket är jätte roligt att som ryttare få höra om sin ponny. :D Men han har faktiskt en väldigtväldigtväldigt bra teknik, vilket inte går att förneka. Hehe (a)
Dock kan den bli ännu bättre om han inte behöver balansera upp mig, vilket han behöver när jag slänger mig framåt. och där var vi tillbaka... Måste verkligen bli bättre!!
.
Överlag gick träningen jätte bra, men nu måste jag hoppa in i duschen.. PUSS!
Flyger över staden för att se det från ett annat håll-

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0